09:15 - Morgondagens släpp (iTunes)

Kanye West - My Beautiful Dark Twisted Fantasy
Av det jag hört kan det bli den bästa skivan.. so far.
Lyssna på denna t.ex, Jag tror inte det är 'Final Version'
good stuff:
30 Seconds to Marsh - This is War
Helt okej band, men jag tycker Jared Leto är bättre skådespelare än musiker. ;P


My Chemical Romance - Danger Days - The true lives of the Fabulous Killjoys

Mina gamla hjältar. Tyvärr blir dom snällare och snällare och mer kommersiella för varje album. :(



Gorillaz - Doncamatic EP

Helt ok. Catchy! :)
Ruggigt skön sångmelodi!

The Doors - Live in Vancouver 1970



Kommentarer
Postat av: alice herbst

så sant angående my chemical romance! saknar deras gamla musik.

2010-11-21 @ 10:09:43
URL: http://aliceherbst.myshowroom.se/
Postat av: Martin The Edge

Hej!



Dagens fråga: Vilken är din favoritparfym?



Veckans blogg avgörs på måndag - Vem/vilka blir länkade hela veckan ut?



Du är väl med? Om inte så anmäler du dig i Kategori - Tävlingar --> Veckans blogg



Ha en fortsatt härlig söndag!

2010-11-21 @ 12:04:42
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0